Podpis elektroniczny zestaw standardowy 2 lata

Nazwa:Podpis elektroniczny zestaw standardowy 2 lata
Producent:CenCert
Cena:338,25zł (netto: 275,00zł)
 

Zestaw zawiera:
  • Certyfikat RSA 2048 bitów ważny 2 lata (uniwersalny lub z dodatkowymi danymi firmy/instytucji)
  • Karta procesorowa Oberthur ID-One Cosmo 64K ClassIC
  • Czytnik kart procesorowych PC Twin USB - ergonomiczny i kompaktowy czytnik kart posiadający nowoczesny wygląd i konstrukcję. Podłączanie i użytkowanie czytnika jest bardzo proste i nie wymaga żadnej wiedzy technicznej
  • Płyta CD z aplikacją PEM-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz z oprogramowaniem ENCARD 3.0 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.



Zastosowanie m.in. do:
  • wysyłania deklaracji ZUS (program Płatnik)
  • podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej
  • zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
  • wystawiania faktur w formie elektronicznej (e-faktura)
  • uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • przesyłania danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  • kontaktów z urzędami administracji publicznej (np. e-KRS, e-deklaracja , e-GIODO, UFE )
  • sporządzania dokumentacji medycznej
  • składania dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej (w bankach honorujących podpis kwalifikowany)
  • składania e-pozwów drogą elektroniczną do e-sądu
Dokumenty potrzebne do otrzymania certyfikatu

Certyfikat "uniwersalny", zawierający tylko dane osobowe Subskrybenta
  1. Ważny dowód osobisty lub paszport.
  2. Oryginał dokumentu nadania numeru NIP - tylko w przypadku gdy certyfikat ma zawierać numer NIP (jeśli certyfikat ma zawierać numer PESEL, dodatkowy dokument nie jest potrzebny).
Certyfikat zawierający dane osobowe Subskrybenta oraz dodatkowo dane firmy/instytucji

Oprócz dokumentów jak dla certyfikatu "uniwersalnego", trzeba przedstawić następujące dokumenty firmy/instytucji:
  1. Dokument określający podstawę prawną funkcjonowania firmy/instytucji: odpis z KRS, EWD, Statut instytucji itd. - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez osoby uprawnione do reprezentacji
  2. Upoważnienie (oryginał) dla konkretnego Subskrybenta do otrzymania certyfikatu z nazwą firmy/instytucji, zawierające także informację o relacji Subskrybenta i firmy/instytucji (czy Subskrybent występuje "we własnym imieniu", "jako przedstawiciel innej osoby fizycznej, osoby prawnej, albo jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej", "w charakterze członka organu albo organu osoby prawnej, albo jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej", czy "jako organ władzy publicznej"), podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji firmy/instytucji lub upoważnione na podstawie pełnomocnictwa.
  3. Jeśli w pkt. 2. posłużono się pełnomocnictwem - pełnomocnictwo (oryginał), na podstawie którego osoba upoważniona może podpisywać upoważnienia, o których mowa w pkt. 2.

Pliki do pobrania
Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym. Dz. U.2001 1450 (tekst ujednolicony)
293.22 kB