mikroSubiekt dla Windows

Nazwa:mikroSubiekt dla Windows
Producent:Insert
Cena:184,50zł (netto: 150,00zł)
 

Program mikroSubiekt dla Windows to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny. Z mikroSubiekta dla Windows mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną obsługę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.



System jest kontynuatorem linii produktów, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ta mała wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania.

Do najważniejszych cech mikroSubiekta dla Windows należą:
  • obsługa faktur VAT sprzedaży, paragonów i faktur korygujących;
  • uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz);
  • obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów;
  • wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników;
  • sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa);
  • przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta;
  • przypisanie domyślnych marż dla towarów;
  • sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach;
  • możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek);
  • wiele podstawowych zestawień takich jak: bilans, sprzedaż wg asortymentu, sprzedaż w okresie, itd.;
  • możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej;
  • możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe firmy InsERT (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT);
  • współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2;
  • praca w systemie Windows XP, Windows Vista, Windows 7;
  • funkcja umożliwiająca zgłaszanie sugestii przez Internet;
  • możliwość rejestracji elektronicznej.